Ajankohtaista kaura-asiaa

Suomen kaurayhdistys on aloittanut uuden kaksivuotisen kampanjan, joka kestää vuoden 2016 loppuun.

”Powerfood – välipaloista voimaa” –hanke nostaa kaura- ja marjapohjaiset välipalat nuorten kuluttajien tietoisuuteen ja pyrkii lisäämään niiden kysyntää pitkällä aikajänteellä. Kauraa ja marjoja koskevaa tieteellistä tietoa välitetään hankkeessa koululaisia kiinnostavassa muodossa. Toimenpiteillään hanke tuottaa hyötyjä kansanterveydelle, kauran ja marjojen tuottajille, jalostajille ja ympäristölle sekä kokonaisuutena tukee maatalousalan kehitystyötä ja edistää alan yritysten toimintaa.

Kampanja tulee näkymään syksystä 2015 alkaen kouluissa, somessa ja nuorten tapahtumissa.


KULUTTAJAKAMPANJA LUMOUDU KAURASTA

Suomen kaurayhdistyksen nelivuotinen "Lumoudu kaurasta"-kampanja päättyi vuoden 2013 lopussa.  

Netissä toimivat edelleen yhdistyksen kampanjasivut teemanaan KAURA EXPRESS 
 osoitteessa www.lumoudukaurasta.fi. Sivuilla julkaistaan mm. ravitsemustietoa, reseptejä ja kauran käyttövinkkejä. Lumoudukaurasta on myös Facebookissa. Käykää katsomassa, tykkäämässä ja kertokaa eteenpäin!

.

 

Copyright 2008 Finnish Oat Association